Aplikacje

Bannery

Chyba najpopularniejsze medium reklamowe. Stosowane bardzo często zamiast niewygodnych w transporcie tablic reklamowych, po zakończeniu imprezy mogą być zrolowane i w dogodny sposób przechowane na "następny raz". Aplikacje na tych materiałach mogą być zarówno w wersji jednostronnej, jak i dwustronnej, mamy do czynienia wtedy z materiałem typu "blackout" posiadającym wtopioną czarną siatkę pomiędzy warstwy zewnętrzne materiału, co pozwala na uodpornienie przekazu reklamowego na niekontrolowane źródła światła.

Siatki

Stosujemy je wszędzie tam gdzie wielkość wydruku ma pierwszorzędne znaczenie - na ścianach budynków,  wieżach, konstrukcjach wolnostojących. Cechują się wysoką przepuszczalnością powietrza, co eliminuje zjawisko "żagla", nie narażając konstrukcji na dodatkowe przeciążenia.

Folie samoprzylepne

Znajdują swoje zastosowanie wszędzie tam gdzie reklama ma być "na dłużej". Drukujemy na szerokim spektrum materiałów od folii monomerycznej, polimerycznych do wylewanych. Każda z nich ma inne cechy które predystynują dany rodzaj do konkretnych zastosowań.

Folia monomeryczna - najmniej wytrzymała, o bardzo korzystnym stosunku jakości do ceny nadaje się na powierzchnie płaskie, bez przetłoczeń. Czas prezentacji przekazu na tym nośniku nie powinien przekroczyć 3 lat.

Folie polimerowe - zarówno do płaskich powierzchni jak i o niezbyt dużych przetłoczeniach. Czas ekspozycji w zależności od wersji od 3 do 7 lat.

Folie wylewane tzw. supercast to materiał najwyższej jakości do aplikowania na głęboko tłoczonych powierzchniach z czasem ekspozycji nawet do 10 lat.

Citylighty

To media reklamowe jakie często spotkamy na pasażach handlowych, przystankach autobusowych oraz w centrach miast - miejscach o największym przepływie pieszych. Wersja dynamiczna ze zmienną treścią reklamową powoduje dodatkowe przyciągnięcie uwagi na prezentowane treści. Papier jakiego używamy do druku na tych mediach, cechuje się dobrym rozproszeniem światła oraz wysokim gamutem kolorystycznym, co pozwala na uzyskanie głebokich i nasyconych barw.

Często też stosujemy materiał o nazwie Backlit. Jest to folia bannerowa nadająca się również do podświetleń, o wysokim stopniu rozproszenia światła, wysokim gamucie kolorystycznym oraz dodatkowo posiadająca możliwość zadruku z obu stron, co pozwala na dodatkowe jeszcze wysycenie barw.

Billboardy

Do druku billboardów stosujemy papier z niebieskim podkładem. Pozwala on na klejenie plakatu na plakat, przeznaczony do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, przede wszystkim na billboardy. Jest materiałem krótkoterminowym, stosowanym przy krótkich kampaniach outdoor'owych, ale posiadający odporność na wodę i promieniowanie UV.

Flagi

Tam gdzie liczy się prestiż, a także w celu dodatkowego oznakowania miejsca prowadzonej działalności stosujemy flagi. To ale tylko jedna z możliwości zastosowania tego rodzaju materiałów. A może np. niekonwencjonalne zasłony do mieszkania? :)
Możliwości jest wiele, a ich listę ogranicza jedynie fantazja twórcy projektu.

Systemy wystawiennicze

Jeśli prezentujesz swoją ofertę na targach, urządzasz prezentacje, szkolenia to z pewnością zainteresuje Cię oferta przenośnych systemów wystawienniczych. Ich przewaga na rozwiązaniami "stacjonarnymi" polega na tym, że po zakończeniu imprezy możesz je zabrać ze sobą, a składanie bądź rozkładanie systemu zajmuje zaledwie kilka minut, bez użycia narzędzi, ekipy budowlanej, nawet w białych rękawiczkach :) Całe stoisko o powierzchni np. 20 m2 można złożyć w ciągu zaledwie kilkunastu minut, a najwyższej jakości wydruki zapewnią Ci czytelny przekaz prezentowanych treści.

Wizualizacje i realizacje stoisk targowych

NIe masz pomysłu jak by mogło wyglądać Twoje stoisko targowe? Zleć to nam. Powiedz jakie masz porzeby, a my dobierzemy rozwiązanie i układ dopasowany do Twoich potrzeb jak najlepsza marynarka...

Parasole

Masz lokal? Chcesz się wyróżnić na tle innych? Rozważ zatem możliwość zrobienia ogrodu letniego z parasolami z własną grafiką. To tylko jeden z pomysłów jak możesz kreować wizerunek swojej firmy w oczach klientów...

Balony

NIe, oczywiście że nie mówimy o balonikach dla dzieci :) Choć przy zamówieniu tej formy reklamy, "miniaturki" możemy dołożyć w prezencie...
Dowolność kształtu i rozmiaru oraz pełny zadruk o wysokiej trwałości sprawiają, że Twoja reklama nie pozostanie niezauważona. Wielkość i przekaz to jednak nie jedyne zalety takiego rozwiązania. Dużym atutem jest ekonomika - wszystkie czynności związane z podłączeniem balonu lub jego złożeniem wykonasz sam. NIe mniej istotną kwestią jest łatwość transportu.

Ambient

Ambient - a cóż to takiego?
To forma reklamy którą ciężko jest zaklasyfikować do jakiegoś konkretnego medium np. firma sprzedająca materiały budowlane może wykonać grafikę podłogową która przedstawiać będzie rozsypany piach, deski i cegły. My z kolei tak to wykonamy, że nie będzie klienta który choć na ułamek sekundy się nie zawacha czy wejść na to czy nie :)
To właśnie jest ambient. Poddaliśmy Ci nowy pomysł? Super!

Folie lintikularne

Folie lentikularne czyli inaczej mówiąc pryzmatyczne to czasami spotykana forma reklamy przy punktach kasowych. Prezentowana treść wydaje się być trójwymiarowa, niejednokrotnie nawet animowana w pewnym zakresie. Jesteś producentem np. wody? Dlaczego by nie ustawić w miejscu promocji planszy która będzie przedstawiała ruch spadającej kropli? Efekt gwarantowany...